Answer the question
In order to leave comments, you need to log in
What can be done to protect the code?
I'm making a game on pixijs+socketio. And there was a problem that the game is very vulnerable.
First, I will give the most vulnerable places in the code, and then I will explain.
# создание игрока и как я его перемещаю по карте
class Player{
constructor(){...}
move(x,y){
player.setTransform(x,y)
}
}
##########################
##########################
$("#move").on("click",function(){
self.player.move(transformpos.x,transformpos.y)
# эта функция выделяет создает поле радиусом 3х3 на карте(пошаговая игра) по которому игрок может передвигаться
# притом функция создает
#кликабельные( rectangle.on("mousedown",function(){...... self.player.move() } ) ) квадраты,
#при нажатии на которые игрок перемещается к нему
actionzones= calcualteAviableZones("move",zone,3,map);
}
#########################
## отправка данных о перемещении игрока
$("#apply").on("click",function(){
self.socket.emit('playerMovement', {
x:self.player.circle.transform.position.x,
y: self.player.circle.transform.position.y,
prevPos:self.player.prevPos
});
}
});
Answer the question
In order to leave comments, you need to log in
Didn't find what you were looking for?
Ask your questionAsk a Question
731 491 924 answers to any question