Answer the question
In order to leave comments, you need to log in
How to properly build the mini-application architecture?
How to properly build the application architecture so that everything works quickly and without memory leaks?
My application:
// Скрипт добавляющий кнопки (id="agreat")
// Stage 1
$("#a-great").on('click', function () {
setInterval(timer(), 1000);
});
// stage 2
function timer() {
if ($(".timeout").length === 0) {
history();
}
}
// Stage 3 | Функция History, смотрит на предыдущие действия, и исходя из этого делает выводы.
function history() {
// Code
}
// Stage 4
reInspection: function (data) {
/*
* Повторная проверка
*/
if (все ок) {
// Передаем данные
handler(data);
}
else {
// Повторяем проверку
history();
}
}
// Stage 5
function handler(data) {
// Это функция все обрабатывает, делает выводы
go(data);
}
// Stage 6 | Функция go, получает данные и делает ход.
function go(data) {
// код
}
Answer the question
In order to leave comments, you need to log in
document.getElementsByClassName returns a list of elements, not a single element.
let heroBlocks = document.getElementsByClassName('hero');
if (heroBlocks.length > 0) {
let hero = heroBlocks[0];
console.log(hero.offsetHeight);
}
let hero = document.getElementsByClassName('hero')[0];
console.log(hero.offsetHeight);
let hero = document.querySelector('.hero');
console.log(hero.offsetHeight);
let hero = document.getElementsByClassName('hero');
console.warn(hero); // выведет HTMLCollection [], вы сразу поймете, что это не элемент, а коллекция/список.
If the robot really attacks the player, then this must be written on the server. Then send some rpc to the client, and the robot should attack once per call.
Or it's just a battle visual that makes an animation according to the battle log received from the server.
Didn't find what you were looking for?
Ask your questionAsk a Question
731 491 924 answers to any question