Answer the question
In order to leave comments, you need to log in
How to generate a normal sprite and retina spritesmith gulp in one task?
Good afternoon. Can you please tell me if it is possible to generate two sprites and two .scss files through the spritesmith plugin ...
Now I have two icon and icon_retina folders in the img folder. Well, respectively, two tasks ...
// add sprite png
gulp.task('sprite', function() {
var spriteData =
gulp.src('app/img/icon/*.*') // путь, откуда берем картинки для спрайта
.pipe(spritesmith({
imgName: 'sprite.png',
cssName: '_sprite.scss',
cssFormat: 'scss', // в каком формате выводить css
algorithm: 'binary-tree', // алгоритм сортировки иконок в спрайте
imgPath: 'img/sprite.png', // путь до спрайта
padding: 1,
// retinaSrcFilter: '*-2x.png',
// retinaImgName: 'sprite-2x.png'
//cssTemplate: 'stylus.template.mustache',
// cssVarMap: function(sprite) {
// sprite.name = 's-' + sprite.name
// }
}));
spriteData.img.pipe(gulp.dest('app/img/')); // путь, куда сохраняем картинку
spriteData.css.pipe(gulp.dest('app/sass/')); // путь, куда сохраняем стили
});
// add sprite retina
gulp.task('spriteRetina', function () {
var spriteData = gulp.src('app/img/icon_retina/*.png')
.pipe(spritesmith({
retinaSrcFilter: 'app/img/icon_retina/*@2x.png', // шаблон по которому ищем ретина иконки
imgName: 'spriteRetina.png',
retinaImgName: 'spriteRetina.png',
cssName: '_spriteRetina.scss'
}));
spriteData.img.pipe(gulp.dest('app/img/')); // путь, куда сохраняем картинку
spriteData.css.pipe(gulp.dest('app/sass/')); // путь, куда сохраняем стили
});
Answer the question
In order to leave comments, you need to log in
n_obj = fread(&data, size, n, out);
Change ton_obj = fread(data, size, n, out);
Didn't find what you were looking for?
Ask your questionAsk a Question
731 491 924 answers to any question